Lekcja 1. Lekcja organizacyjna


Witam, dosłownie dwa słowa o mnie a potem już tylko same konkrety. Zdecydowałem się podzielić moją skromną wiedzą z zakresu gramatyki języka angielskiego ze wszystkimi, którzy chcieliby zrozumieć różne mniej lub bardziej pomocne zagadnienia gramatyczne. Zdecydowałem się nie ze względu na moją wiedzę w tym zakresie (znam wielu rewelacyjnych specjalistów) ale dlatego, że zachęcili mnie do tego moi studenci, argumentując, że podobno mam talent do tłumaczenia i przekazywania wiedzy.  Sam nigdy nie potrafiłem tego zauważyć więc zostawiam to do waszej oceny.  Oczywiście tłumaczenie gramatyki tylko za pomocą słowa pisanego bez możliwości osobistego kontaktu z kursantem jest trudniejsze, dlatego tym większe będzie to dla mnie wyzwanie aby pisać w prosty i zrozumiały sposób bez posługiwania się specjalistycznymi formułkami.

Wasze uczestnictwo, pytania i uwagi czy doświadczenia, mogą być bardzo pomocne dla wszystkich, którzy będą korzystać z tej strony a mnie umożliwią poszukiwanie najskuteczniejszego sposobu na wytłumaczenie Wam wszystkiego co trudne lub sprawiające kłopot.

Skomentuj

